Monday, February 28, 2011

Kejap tak ada Kejap lagi ada la pulak

assalamualaikum dan salam satu malaysia
sihatkah kamu?
sudah senyumkah kamu?
kalau belum senyum, senyum sekarang!
senyum la senyum la ahai chek jah molek
tu dia mai dah perasantan
senyum la senyum la ahai kamu kamu semua
kamu akan kelihatan 5 6 kali lebih cantik jika kamu senyum
...
tengok macam kawan jah ni senyum lebar punya. kan muda tu.

hari ini isnin 28 haribulan 2 2011
sambil buat lab report
ehem (lebih kepada blog sebenarnya)
dapat surat cinta melalui telefon nokia warna merah dah nak pudar jah ni
kelas biology pada harim khamis ini tak jadi  batal
apa?? tak jadi batal?? 
maknanya ada la??
ish...
cakap macam siput sedut je tau
kejap ada kejap tak ada
jah dah ada plan baik punya waktu dia kata kelas batal
adoi...

inilah yang dinamakan pelajar
bila dalam kelas cikgu kata kelas minggu depan batal
semua buat muka sedih sambil geleng-geleng kepala
 sambil tangan kat bawah tu digenggam dan ditolak ke bawah
dalam hati kata
yes! hoorey!! party!!!


sampaila ke universiti ni,
jah still perangai macam budak sekolah 
mungkin kerana insyallah jah akan mengajar sekolah jugak nanti kot
haha

ha... 
kamu kamu semua tak yah la nak geleng-geleng kepala
mesti kebanyakkan kamu pon macam jah juga
tak pe, cikgu pon paham
dah, chaw dulu...

berehat sebentar bersama chekjah

15 comments:

  1. penat belajar jah oii..kalau kelas batal mestila sonok..hehe..kalau keje pon boss kata esok keje batal seme owang leh cuti mesti semua org gi salam² boss tu kan..hehe

    ReplyDelete
  2. kita tukar nak?awk jd pkrja sy jd pelajar?

    ReplyDelete
  3. akak dulu pantang lecturer cancel class, sronok giler,,,buleh balik tdoqqqq

    ReplyDelete
  4. cikbetty: tau tak pe... suke tang salam bos tu...
    menusuk hati: nak2.. kerja apa?
    mamasyaza: btoi.. jah punya hobi.. tdoqqq!!

    ReplyDelete
  5. hehe...rase nak tersenyum je bila bace entri awak...thanks..=)

    ReplyDelete
  6. atok: hehe...
    nescafe_ais: jgn nangis.. laki tak macho bila nangis ni.. haha...
    as-syahir: senyum jangan tak senyum

    ReplyDelete
  7. mmg btol..bila batal kelas..tula hari gembira bagi pelajar..

    ReplyDelete
  8. syum itu care dapat boipren paling mudah..haha

    weh..kelas batal itu heaven!

    ReplyDelete
  9. mana ada.jah je yang macam tu.hee.

    ReplyDelete
  10. harap2 nti ada kelas ganti... hahaha

    ReplyDelete
  11. faiz: that rite..
    amira nadia: dapat boipren?? i like...
    akufobia: ek?? hee~
    cekodok: kejam... tak nak kelas ganti..

    ReplyDelete
  12. eh aku pon nak jadi cikgu juga lah ikot jah buleh?

    ReplyDelete