Sunday, December 26, 2010

bOOla!!

pelajar baru ambilan disember masuk,
Jah dan rakan-rakan biro ekonomi dan keusahawanan membuka gerai
yang menjual pelbagai keperluan
seperti iron. cerek letrik, hanger, timba, dan mcm-mcm lagi.
senang kata, macam-macam ada.

hari ni jugak Jah pergi menonton perlawanan bola,
antara MALAYSIA dan INDONESIA
dikedai SAHABAT.
(abg, belanja sikit, dah promote ni)
sambil menghirup sirap laici yang 
perrrh... memang menyedut hingga titisan yang terakhir la.
ditambah dengan tom yam ayam yang memang membuatkan
bibir Jah ni jadi macam Angelina Jolie.
pedas beb.

nasib baik Jah datang masa dah separuh masa kedua
masa tu baru la ada bola yang berani nak masuk 
kedalam gawang gol INDONESIA.


walau bagaimanapun, Jah selaku 
rakyat MALAYSIA yang bersemangat waja
berasa sungguh bahagia kerana MALAYSIA telah berjaya!
bahagia?? macam ada yang tak kena je. haha..
hentam ja la labu Jah.



4 comments:

  1. bangga tahap menara KLCC ni... haha...

    ReplyDelete
  2. aku pom tengok lah cik jah haha.. citer lain lagi cik jah.. haha

    ReplyDelete
  3. ko nak cite pe ayu?? meh aku post... tp kena bagi tajuk la...

    ReplyDelete