Friday, December 31, 2010

Bedak Cair Sudah!!

2011 sudah.. (nada Stacy terlebih sudah)
sambil melayan lagu lama tapi masih belum berkarat di kepala otak Jah ni
permaisuri, Data.

  Data bukan Dota ok!

Jah nak cerita pasal bas pula selepas peristiwa lif,
sebagai bakal seorang guru yang bersemangat plus sempoi,
baju kurung, bedak, betulkan tudung, pakai kad matrik, lengkap!
Jah pon melangkahkan kaki
keluar dari rumah menggunakan kasut baru.
eceh, tu pon nak bagitau.


Oi Jah!! mana kisah bas tu??
kejap la...
nanti la, baru je keluar rumah.

sampai sahaja di tempat menunggu bas,
Jah terberhenti...
'ni tunggu bas ke nak beli tiket bola malaysia lawan indonesia ni??'
memang penuh tanda tanya la.


panjang giler.


sebagai bakal guru yang berhemah,
baris je la.
bedak yang Jah pakai tadi dah hilang dilap oleh cahaya matahari
yang agak hot la.
kalau Jah yang hOt tak apa juga.
haha..


kolej = baris
kampus = mampus!

sebab apa kampus mampus??
tak ada barisan. tak cukup jalan.
apa yang kami lakukan??
rebOOooOttttttt!!

masa ni rasa nak fire je semua orang 

dah macam iklan milo tu.
ala, yang ada orang-orang nak masuk kereta yang sedia ada padat.
lawak la iklan tu.
pengalaman rebut bas.
kalau tak masuk sini,
tak rasa!!





6 comments:

  1. babe!!! gilaaerrr panjang!! baetul ke tunggu bas tu???

    ReplyDelete
  2. panjang.... tp dlm gambar tu kurang sket la,.

    ReplyDelete
  3. yeke 2? panjang ngat. jom join forum http://syoknyerblogging.4forum.biz/

    ReplyDelete
  4. Suka gak lagu permaisuri tu. =D

    ReplyDelete
  5. Mak aih....macam tu sekali, dah lama tak naik bas, tak tau macaman rupa tangga bas tu....Lagu tu best, lagu masa tengah bercinta dulu...hehehe..bukan dengan org lain, dgn Cik Wife sekarang la..

    ReplyDelete