Wednesday, May 25, 2011

haa.... nampak!!

assalamualaikum semua
moga sihat sejahtera la gamaknya
kalau tak sihat pergi jumpa dukun ke pawang sana
hahaha

jah dalam mood gembira
sebab jah sedang mengikuti bengkel sekretariat minggu suai kenal
haaa... nampak....

rasa nak nari-nari lagu all iizz well

haaa nampak adalah salah satu trade mark kami
sebab pengarah program kami yang pandai bercakap tu
suka cakap perkataan ni...
haaaa... nampak....

lagi satu, nice.....
mereka kata jika kena marah nanti masa minggu suai kenal senyum je pastu 
pusing belakang cakap,
nice.......
haaa... nampak? senyum pastu nice...

jah gembira kat sini sebab banyak abg hensem
jah oi, gatai no.....
hehe, dak eh........
kawan jah siap bagi nama kat abg2 kat sini
ada abg comel, ada abg baby doll, ada abg kacak, 
banyak lagi la
amboi chekjah...
tang suka-suka ni dia memang suka....
hahhahahaha....

tu je la...
jah menyeru kepada rakyat Malaysia
senyum la sampai ke telinga ke sampai ke lutut sekalipun
anda pasti kelihatan manis
adik manis... (abg benggali jual karpet)
daaaa.... sampai ketemu lagi..

4 comments:

  1. YEAYYYYYYYYYYYYYY zirafah kita comel !!!

    ReplyDelete
  2. hehehehe setuju.. senyum bukan susah pown kan ( menaip sambil senyum2...)

    ReplyDelete