Tuesday, January 4, 2011

MengantOOk!!

hari pertama kuliah,
Jah memakai kasut baru.

kelas mathematics for science
pensyarahnya??
lelaki of course.
hensem??
tua sudah, ada janggut, pandai melawak.


status Jah??
tak mengantuk.
tempat duduk??
2 barisan dari belakang.


kelas seterusnya,
PERKEMBANGAN PENDIDIKAN DI MALAYSIA : DASAR DAN FALSAFAH
pensyarahnya??
perempuan.
comel??
arr... ada title doktor.
(macam tak ada kena mengena saja, whatever)
status Jah??
mengantuk tahap paham gila apa yang diajar
mean, angguk, angguk!! geleng, geleng!!

Jah menguap dengan dasyatnya macam singa ni, maaf dr mengantuk sangat

tempat duduk??
depan sekali dalam dewan kuliah 
nak main sudoku pon cuak sebab duduk depan sekali.

akibat memakai kasut baru??
melecet..



11 comments:

  1. hey. selamat memulakan pembelajaran.. nice background blog.. tenang je..

    ReplyDelete
  2. waaahhhh!! bagus! azam baru dok depan =)

    ReplyDelete
  3. bukan la long.. tak ada tempat dah kat belakang... tu yang dok depan tu... baget tak ngantook sekali dia mula.. aku pon mula la gak.. mula menguap...

    ReplyDelete
  4. haha. beli kasot baru len kali geget dolo. hahaha . im follower u ke lapan poloh ;))

    ReplyDelete
  5. fieewwwiiiiitttt!!!apa azam esok?

    ReplyDelete
  6. oshin : tahniah.. anda telah berjaya.. gigit dulu kasut tu?? waw...
    menusuk hati : azam esok....
    1)tak nak pakai kasut baru (esok saja)
    2) nak duduk belakang sikit, kalau mengantuk boleh main sudoku atau main game ikan. hehe..
    amaran! azam ini tidak kekal

    ReplyDelete
  7. Selamat kembali belajar n pakai kasut baru XD

    ReplyDelete
  8. 1st class mmg mengantuk kan?haha

    ReplyDelete
  9. kna bli kasut baru lg tu..heheh

    ReplyDelete
  10. haha tu lah kan, kaki saya pun melecet bila pakai kasut baru :X

    ReplyDelete